Hør nærmere om UniqKey

Cloud-baseret arbejde går kun en vej

En dansk virksomhed bruger i gennemsnit 17 cloud-tjenester. Eksempelvis vil en virksomhed med 35 ansatte benytte omkring 600 konti, hvor ansvaret for at lave sikre adgangskoder ofte ligger hos medarbejderen. Via Kontrolpanelet får du det fulde overblik over services og adgange

Adgangskoder er besværlige

Ifølge Center for Cybersikkerhed er en sikker adgangskode mindst 20 tegn, unik og upersonlig – krav der er svære at imødekomme, hvis man også skal kunne huske dem.

Uniqkey hjælper med at generere lange, unikke adgangskoder og husker dem for medarbejderen, så de kan fokusere på sjovere opgaver og ikke bekymre sig om it-sikkerhed.

Browser Extension

IT-sikkerhed er effektivt med Uniqkey

Gør det nemt for dine medarbejdere at arbejde sikkert. Med automatisk login sparer I tid på tastefejl, at nulstille adgangskoder og mindsker risikoen for keylogger- og phishingangreb.

 Fordele for virksomheden

Uniqkey er et Identity & Access Management system (IAM). Med IAM kan IT-administratorer styrer brugeradgang via rollebaseret adgangskontrol, sammen med mange andre fordele:

  • Overblik over virksomhedens cloud-services
  • Kontrol over medarbejderes adgange og virksomheds konti
  • Simplificering af on- og offboarding processer
  • Nem og overskuelig it-sikkerhed
  • Restriktioner: Geolokation, IP- og Tidsrestriktion

Fordele for medarbejderen

Medarbejdere skal ikke længere bekymre sig om at huske adgangskoder. Via deres telefon kan de altid tilgå apps og data på en sikker måde. Det er også muligt for dem at bruge appen privat:

  • Slut med at huske adgangskoder. Husk kun én adgangskode
  • Automatisk login på alle cloud-services
  • Hjælp til at generere stærke adgangskoder
  • Logins gemmes påtelefonen og kan ikke ses af andre
  • Ekstra sikkerhed med automatisk 2-faktor godkendelse

Pris: 35 kr./md. pr. licens

  • Betal kun for aktive licenser
  • Hjælp til opsætning af SystemGruppens tekniske konsulenter
  • Undervisning i brugen af produktet
  • Support fra SystemGruppens ServiceDesk

Opsætning og undervisning i forbindelse med opstart tilbydes mod betaling. Prisen afhænger af antal medarbejdere og aftales på forhånd.
Support kan tilkøbes gennem SystemGruppens ServiceDesk. Ad-hoc support tilbydes også.

Læs mere omkring UniqKey på deres webside https://uniqkey.eu/identity-and-access-management/

Kontakt vores Tekniske Chef Christoffer Klarskov Jakobsen på 24865034 eller ckj@systemgruppen.dk for demo, tilbud eller har spørgsmål til produktet.

© Copyright - SystemGruppen