Erhvervstelefoni uden binding

SystemrGuppen kan levere og supportere telefoni til din virksomhed. Du har nu mulighed for at samle support af IT og telefoni hos SystemGruppen.

FlexFone forhandler

SystemGruppen er en FlexFone forhandler og kan derfor levere, installere og supportere FlexFone hostede omstillingsbord (PBX), IP-telefoni og mobiltelefoni.

FlexFone er en intuitive og værdiskabende teleløsning – der er komplet integreret med mobil- og bordtelefoni, computere og Skype for Business.

OBS. Der er ingen binding på telefoni hos SystemGruppen.

MyFone - et hostet omstillingsbord (PBX)

Med en hosted løsning flytter vi jeres telefoni op i “skyen”. Det betyder, at I slipper for jeres fysiske anlæg. Ved at flytte jeres telefoni op i skyen får I en mere sikker løsning, som både er nemmere og billigere at vedligeholde, hurtigere at opdatere med nye funktioner og som er meget brugervenlig.

Hele løsningen leveres af SystemGruppen, som sikrer, at det hele fungerer – præcis som I ønsker det.

I er sikret et højt serviceniveau og en mere fleksibel og funktionel teleløsning – så jeres virksomheds kommunikation er fremtidssikret.

Med en FlexFone kommunikationsløsning benyttes internettet til at ringe fra. Eftersom det hostede omstillingsbord ligger i Skyen, vil medarbejderne kunne ring og modtage opkald fra firmaets telefonanlæg uanset om de befinder sig på kontoret, på rejse eller hjemme ved dem selv.

Hvis din virksomhed har flere afdelinger, er et hostet omstillingsbord en god idé fordi al interne samtaler mellem de telefoner som er tilkoblet det hostede omstillingsbord, er gratis.

Øvrige fordele ved Flexfone:

  • En fremtidssikker teleløsning, som aldrig bliver forældet
  • En driftssikker platform med de nyeste og mest innovative funktioner
  • Hurtig support fra din lokale forhandler eller online “Gør-det-selv”
  • Bliver I flere eller færre medarbejdere, så skaleres løsningen nemt efter jeres behov
  • Ingen binding. Vi lever af tilfredse kunder!
  • Alle medarbejdere får fuld funktionalitet til rådighed
  • I har altid jeres telefoni lige ved hånden. App, browser og bordtelefoni samlet i én løsning
  • Konkurrencedygtige priser på abonnementer

MyFone – App

Med MyFone app'en kan du nemt omstille et opkald, så dine kunder altid får den hjælp, de har brug for. Omstillingen foretages nemt og hurtigt, og du vælger selv, om omstillingen skal foretages direkte eller overvåget.

Med MyFones overvågede omstilling giver du dine kunder en god oplevelse, da du sikrer, at din kollega er forberedt – før opkaldet omstilles.

Hvis du f.eks. har brug for en kollegas hjælp, kan du nemt tilføje kollegaen til samtalen, så I sammen kan hjælpe kunden og dermed undgår unødig omstilling.

Intelligent kontaktbog

Myfone app´ens intelligente kontaktbog kombinerer dine eksisterende kontakter med dine kolleger, så du har alle dine kontakter samlet ét sted!

Du får et komplet overblik over alle dine kontakter, så du nemt og hurtigt kan få fat på lige netop den person, du ønsker. Du kan se, hvor dine kollegaer befinder sig, og om en kollega er ledig til at modtage dit opkald.

Du kan foretage opkald eller sende beskeder direkte fra kontaktbogen, og du kan nemt tilføje en ny kontakt med kun ét klik. Dét er en intelligent kontaktbog!

 

En app fyldt med funktioner

Myfone app er fyldt med smart funktionalitet, så du altid kan give dine kunder den bedste oplevelse – uanset hvor du befinder dig.

Du kan nemt skifte din Myfone profil på farten eller blot lade den automatiske tidsstyring optimere din daglige kommunikation. Tidsstyringen ændrer automatisk din profilstatus efter din Outlook-kalender, så du sikrer, at du ikke bliver forstyrret i et møde eller misser et opkald på din bordtelefon, når du er på farten.

Log nemt af og på virksomhedens køer. Den visuelle oversigt viser dig nemt, hvor mange der er i kø, og hvilke af dine kollegaer der betjener virksomhedens køer.

Mobil telefoni

I samarbejde med FlexFone kan SystemGruppen også levere og supportere mobiltelefoni.

Når mobiltelefoner tilknyttes løsningen, får mobilbrugerne adgang til telefonsystemets mange funktioner. Dette kan ske via Myfone mobile app eller via koder.

Flexfone har en målstæning om at give kunderne den højest mulige tilgængelighed, fleksibilitet og brugervenlighed. Derfor er det altafgørende at benytte et netværk, der fuldt ud understøtter den værdi som FlexFone skaber for kunderne – uanset tid og sted.

FlexFone har derfor valgt TDC som netværksleverandør, da kunderne skal have den bedste oplevelse, uanset hvor i Danmark de befinder sig. FlexFone kan derfor garantere kunderne en netværksdækning på 99,5 % fra Skagen til Gedser.

TDC optimerer løbende deres netværk med den nyeste 4G teknologi, så vores kunder altid har en hurtig og stabil internetforbindelse.