Remote Support

Tryk på nedenstående link for at starte Team Viewer. Team Viewer gør SystemGruppens kundeservicekonsulent i stand til at overtage styringen af din computer gennem remote support, hvilket i mange tilfælde er nødvendigt for at kunne afhjælpe dit problem.

remotesupportwin     remotesupprtmac

IT support

Vores kundeservice bruger remote support til, at levere nærværende og personlig betjening til vores kunder og ved os fortjener alle, store som små, en god og effektiv kundeservice.

Vi baserer vores kundeservice på ITIL standarder og har indarbejdet procedurer for håndtering af de udfordringer vores kunder måtte have behov for hjælp til.

Kontakt kundeservice

Telefon: 70 25 55 01
E-mail: support(at)systemgruppen.dk

Formularer

Formularer kan downloades nedenfor ved at trykke på ikonet ud for hver formular.

pdf-sgPersongodkendelse Udfyldes med personer som skal have tilladelse til at bede om ændringer på systemet. F.eks ved brugeroprettelse eller brugerændringer. Skal godkendes af kundens direktør.

pdf-sgBruger oprettelse / nedlæggelse Benyttes ved brugeroprettelser og nedlæggelser. Kan kun udfyldes af personer som er persongodkendt.

pdf-sgBrugerændring Benyttes ved brugerændringer. F.eks hvis en bruger skal have adgang til et drev eller en mappe.

pdf-sgRequest for Change (RFC) RFC benyttes både af kunde og af SG. RFC udfyldes ved systemændringer eller vedligeholdelse. F.eks ved patch opdateringer, eller ved ændring af en filserver.

Vejledninger til formularer kan downloades ved at trykke på ikonet ud for hver vejledning.

pdf-sgVejledning til signering af SG formularer digitalt Denne vejledning forklarer hvordan man indsætter sin underskrift på et PDF dokument. Det sparer tid og dokumentet som skal underskrives, skal ikke printes ud og indscannes igen. Alt klares digitalt.