Jobnext
Alle HR-medarbejdere kender til det tunge og manuelle arbejde med håndtering af ansøgninger, når der skal ske en rekruttering af nye medarbejdere. Det kræver mange timers arbejde at bevare overblikket over ansøgerne, udvælge de rigtige kandidater og sikre, at alle ansøgerne får svar på deres ansøgning.
Hjælper virksomheden med ny rekruttering
JobNext er et online system som hjælper virksomheden med ny rekruttering. JobNext kan lette denne arbejdsbyrde og spare mange timers arbejde. Dette sker ved at ansøgeren registrerer sin ansøgning via en online ansøgningsformular, i stedet for at sende den til jer pr. e-mail eller almindelig post. Ansøgeren indtaster sine personlige oplysninger og vedhæfter ansøgning, CV og eventuelt andre dokumenter. Der sendes automatisk en bekræftelse til ansøgeren pr. e-mail.
Som virksomhed har I adgang til en overskuelig hjemmeside, der straks giver jer overblik over ansøgerne til rekruttering. Hjemmesiden indeholder værktøjer til en effektiv screening og udvælgelse af kandidater. Kommunikationen med ansøgerne foregår også nemt og hurtigt gennem JobNext.
Fordele ved JobNext
- Sparer mange timers manuelt arbejde ved hver rekruttering.
- Fjerner og forenkler administrative opgaver.
- Skaber overblik over igangværende rekrutteringer og kandidater.
- Effektiviserer planlægning og intern kommunikation.
- Sikrer professionel håndtering af ansøgere.
Hvorfor vælge JobNext?
- Brugervenligt og intuitivt – også for de mindre IT-kyndige.
- Klar til brug.
- Lave priser og ingen opstartsomkostninger.
- Kræver blot en almindelig internetforbindelse.
- JobNext er fleksibel og tilpasses jeres arbejdsgange.
- Ingen tillægspriser for ekstra brugere og moduler.
- Brugersupport hos SystemGruppen.
Spørgsmål vedr. JobNext?