Microsoft 365
Skyen - fremtidens arbejdsplads
- Altid de nyeste versioner af Word, Excel, PowerPoint, Outlook, m.m.
- Installation på 5 enheder (PC'er/Macs, tablets eller smartphones)
- 1 TB lagerplads i skyen pr. bruger
- Altid mulighed for sikker Office 365 backup (kr. 35,00/md. pr. bruger)
Priseksempler på 3 udvalgte populære licenser fra Microsoft.
Populære licenser
Exchange Online
(plan 1)
25,20
kr. pr. bruger/måned
ekskl. moms
Indeholder Office-apps:
(Ikke inkluderet)
Indeholder tjenester:
(Ikke inkluderet)
Få en professionel kvalitets mail, som er sikker og pålidelig med 50 GB postkasse pr. bruger.
Microsoft 365
Business Standard
78,70
kr. pr. bruger/måned
ekskl. moms
Indeholder Office-apps:
Indeholder tjenester:
Bedst til virksomheder, der har brug for professionel mail, Office-apps og andre virksomhedstjenester. Indeholder ikke sikkerhedsfunktionaliteter .
Microsoft 365
Business Premium
125,90
kr. pr. bruger/måned
ekskl. moms
Indeholder Office-apps:
Indeholder tjenester:
Bedst til virksomheder, der har brug for professionel mail, Office-apps og andre virksomhedstjenester. Stor sikkerhedspakke til lav pris.
Tilvalgsprodukt
Microsoft 365 Backup
Hvilke licenser skal jeg vælge?
Vi ved at det kan være svært at gennemskue, hvilke licenser man skal vælge. Derfor står vi klar til at rådgive dig, så du vælger den licens, som passer bedst til din virksomhed.
Office 365 - et vigtigt værktøj i en moderne virksomhed
Microsoft Office 365 er designet til en travl hverdag. Office 365 skaber den fleksibilitet i hverdagen, som du har behov for. Du er ikke længere afhængig af tid og sted. For med den nye Office 365 pakke kan du tilgå dit arbejde fra alle enheder på alle tidspunkter, lige meget om du arbejder hjemmefra eller sidder på et hotel eller i en lufthavn.
Office 365 sørger også selv for at opdatere på alle enheder, lige fra din pc til tablet eller telefon. Du vil altid have de nyeste funktioner, lige meget om du er online eller offline.
8 grunde til at vælge en Microsoft/Office licens
Leveres med Microsoft
Altid de nyeste versioner af Word, Excel, PowerPoint m.m.
Skyen
Tilgå din filer over alt. 1 TB gratis fillagring via skyen.
Intelligent mail og kalender
Lettere planlægning med kunder og kolleger via Outlook og Exchange.
Beskyt data
Hjælp til håndtering af forretningsdata på personlige og virksomhedsejede enheder.
Beskyttelse mod cyberkriminalitet
Intelligent system, som sikre dig mod malware gennem vedhæftede filer og mistænkelige links.
En skalerbar løsning
Betal for det i bruger. Fast lav månedlig pris pr. medarbejder. Du kan altid skalere op eller ned.
Spar på el-regningen
Når du lægger din mails i skyen, slipper du for el-regninger fra den gamle mailserver i huset.
Dansk support
Få den hjælp og vejledning du behøver - hos SystemGruppen har vi danske supportere.
6 applikationer, som kan
Styrke jeres forretning
Outlook
Outlook er appen for e-mails og kalender. Microsoft Outlook hjælper jer med at strukturere og kommunikere i en travl hverdag. Det er lige fra e-mailkorrespondancer med kunder og samarbejdspartnere til planlægning af interne og eksterne møder i jeres kalender.
SharePoint
SharePoint er en webbaseret portalløsning, der gør det nemt at samarbejde, dele filer og viden for dig og dine medarbejdere. SharePoint tager fællesdrevet til nye højder, det er nu blevet langt nemmere at organisere sine oplysninger og data end tidligere.
Teams
Teams er appen for chat, onlinemøder, tale- og videoopkald samt deling af filer. I et moderne arbejdsmiljø, hvor medarbejdere ikke altid sidder samme sted, skaber Microsoft Teams en platform for at samle alle personer ét sted. Teams gør det nemlig muligt at arbejde på samme indhold, samtidigt.
Planner
Planlægning er en vigtig del af hverdagen på hvilken som helst arbejdsplads. Udnyt planlægningsværktøjet Planner, som kan hjælpe dig og dit team med at bevare overblikket i alle jeres opgaver og projekter. Planner gør det muligt at strukturere arbejdsopgaver mellem jer og følge opgavers status.
Power BI
Hvordan udnytter du din data bedst muligt? Microsoft Power BI hjælper dig med at håndtere og visualisere dine værdifulde data, dele viden og samarbejde på nye måder. Dermed er du altid opdateret på de værdifulde data, som kan være svære at håndtere.
Yammer
Microsoft Yammer er et internt socialt netværk og opslagstavle, hvor medarbejdere har mulighed for at dele oplysninger og administrere projekter. Udnyt integrationen til SharePoint yderligere, ved at bruge det sammen med Yammer.