christoffer-systemgruppen phone-icon Har du brug for hjælp?
70 25 55 01
Vi står til rådighed 24/7
E-mail: support@systemgruppen.dk
certifikat-barracuda certifikat-microsoft certifikat-m-dynamics

IT support i hele Danmark

Hos SystemGruppen har vi store ambitioner om at være vores kunders foretrukne, når det drejer sig om IT support. Her får du således en virksomhed, der bistår dig med råd og vejledning samt kyndig hjælp, når der er problemer med drift og anvendelse af IT systemerne. Hvis du er kunde hos os, står vi klar med support, inden for normal åbningstider såvel som i weekender og på helligdage.

Vi tilbyder professionel support til en lang række forskellige kunder i hele landet. Det vil sige, at vi har erfaring med at imødegå mange forskelligartede behov. Vores medarbejdere er uddannede i alt, fra store komplekse IT systemer til de mindre af slagsen.

Professionel IT support med højtuddannet arbejdskraft

Fordelen ved at vælge SystemGruppen til at varetage virksomhedens IT systemer er først og fremmest, at du her får højt specialiseret arbejdskraft. Vores medarbejdere har uddannelse som datatekniker bag sig – en 5-årig uddannelse, hvor fagligheden er i top og fokus er på at skabe sikre, holdbare løsninger, der samtidig danner grundlaget for fremtidig vækst.

Kunne du tænke dig at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med råd og vejledning, uanset hvor i landet din virksomhed befinder sig? Kontakt os da allerede i dag og lad os tage en snak om den bedst mulige løsning.

Fri IT Support

Fri support er en abonnementsordning som omfatter assistance over telefon, e-mail eller fjernopkobling samt administration af Office 365 licenser og antivirus på PC´ere.  Fri support / hotline omfatter blandt andet:

  • Support til e-mail (funktioner, fejlsøgning)
  • Assistance vedr. brugerrettigheder
  • Oprette brugere
  • Slette brugere
  • Oprette e-mail konti
  • Slette e-mail konti
  • Genindlæse dokumenter fra backup
  • Opkoblingsproblemer fra hjemme PC
  • Support til antispam
  • Assistance ved glemte password
  • Internet fejlsøgning
  • PC fejlsøgning
  • Print fejlsøgning
  • Assistance vedr. telefoni som leveres af SystemGruppen (Flexfone)
  • Generel brugersupport vedr. Office pakken
  • Administration af Office 365 licenser
  • Administration af antivirus på PC´ere

Inden for normal åbningstid er der ingen grænser for hvor mange gange den enkelte bruger må henvende sig via telefon eller e-mail til SystemGruppens Helpdesk.

© Copyright - SystemGruppen