christoffer-systemgruppen phone-icon Har du brug for hjælp?
70 25 55 01
Vi står til rådighed 24/7
E-mail: support@systemgruppen.dk
certifikat-barracuda certifikat-microsoft certifikat-m-dynamics

IT support København

Nærværende og personligt betjening kombineres med effektiv kundeservice. Dette såvel som et højt fagligt niveau er det, SystemGruppen kan tilbyde alle kunder. Vi påtager os alle slags opgaver, uanset kompleksitet og størrelse og hjælper således også gerne jeres virksomhed.

Vores kundeservice er baseret på de såkaldte ITIL standarder. Det betyder, at der er indarbejdet nogle helt konkrete procedurer ved håndtering af de udfordringer og problemer, vores kunder måtte stå med. Det betyder ligeledes, at hver eneste kunde garanteres fuldt ud professionel IT support i København og omegn, uanset hvornår I kontakter SystemGruppen.

Veldrevne systemer med IT support i København

IT er en vigtig del af den daglige drift i alle danske virksomheder. Det hverken kan eller vil vi, hos SystemGruppen komme udenom. Derfor vil der i langt de fleste tilfælde også være behov for en medarbejder, der kan varetage opgaven med opdatering og vedligeholdelse af virksomhedens forskellige IT systemer og -udstyr.

Såfremt der ikke er grundlag for en fastansat IT medarbejder, kan man dog med fordel overveje en virksomhed, der har specialiseret sig i netop disse IT systemer. En virksomhed, der står klar, når behovet opstår for IT support i København. En virksomhed som SystemGruppen. Vi er nemlig eksperter på området og glæder os til også at hjælpe jer!

Vi tilbyder IT rådgivning inden for en lang række områder, og uanset hvor stort eller lille problemet er, kan vi helt sikkert være behjælpelige.

IT support i København med lokalt kendskab

Hos SystemGruppen tilbyder vi IT support i København og resten af hovedstadsområdet, med alt hvad det indebærer af ekspertise og lokalt kendskab. Vi kender nemlig erhvervslivet i netop dette område og forstår vigtigheden af en fast konsulent, der har indgående kendskab til de specifikke IT systemer.

Fra fra fejlfinding i mailsystemer og installation og opdatering af antivirus programmer til konfigurationsændringer og opsætning af firewalls og netværksudstyr samt softwareopdateringer. Vi kan det hele og lader os aldrig skræmme af en given opgave, uanset dennes størrelse.

Langsigtet samarbejde om IT-support i København

Vi baserer vores forretning på et langsigtet samarbejde mellem os og alle vores kunder. Det betyder, at mange af vores kunder har stor tillid til det arbejde, vi udfører og derfor trygt tør kontakte os, næste gang en uønsket situation opstår.

Som hver enkelt kundes personlige sparringspartner, tilbyder vi naturligvis også rådgivning i forbindelse med anskaffelse og implementering af ny IT i virksomheden. Det kunne eksempelvis være et spritnyt mailsystem i form af Outlook 365 eller valg af nyt IT udstyr.

Hos SystemGruppenbestræber op på at yde en uvildig rådgivning, hvor kundens behov er det vigtigste. Vi er ikke farvet af bestemte brands, når det handler om at finde den bedste løsning vores kunder.

Fjernsupport

Selvom din lokale IT konsulent ikke er langt væk i forhold til IT support i København og omegn, kan der være tidspunkter, hvor fjernsupport er en langt hurtigere og billigere løsning. Fjernsupport gør det muligt for vores medarbejdere at komme ind i jeres system fra deres respektive arbejdsplads, og dermed løse problemet lang tid før jeres IT sikkerhed er i fare.

Der spares altså en del transporttid og -omkostninger, og du får tit en løsning, hvor jeres IT er tilbage på sporet meget hurtigere. Kontakt os og vi finder ud af, hvilken type IT support der er mest optimal for jeres virksomhed.

© Copyright - SystemGruppen