Erhvervstelefoni uden binding

SystemGruppen kan levere og supportere telefoni til din virksomhed

Du har nu mulighed for at samle support af IT og telefoni hos SystemGruppen. SystemGruppen er en FlexFone forhandler og kan derfor levere, installere og supportere FlexFone hostede omstillingsbord (PBX), IP telefoni og mobiltelefoni.

FlexFone er en  intuitive og værdiskabende teleløsning – der er komplet integreret med mobil- og bordtelefoni, computere og Skype for Business.

OBS. Der er ingen binding på telefoni hos SystemGruppen.

Hør nærmere om telefoni uden binding

MyFone – et hostet omstillingsbord (PBX)

Med en hosted løsning flytter vi jeres telefoni op i “skyen”. Det betyder, at I slipper for jeres fysiske anlæg. Ved at flytte jeres telefoni op i skyen får I en mere sikker løsning, som både er nemmere og billigere at vedligeholde, hurtigere at opdatere med nye funktioner og som er meget brugervenlig.

Hele løsningen leveres af SystemGruppen, som sikrer, at det hele fungerer – præcis som I ønsker det.

I er  sikret et højt serviceniveau og en mere fleksibel og funktionel teleløsning – så jeres virksomheds kommunikation er fremtidssikret.

Med en FlexFone kommunikationsløsning benyttes internettet til at ringe fra.  Eftersom det hostede omstillingsbord ligger i Skyen, vil  medarbejderne kunne ring og modtage opkald fra firmaets telefonanlæg uanset om de befinder sig på kontoret, på rejse eller hjemme ved dem selv.

Hvis din virksomhed har flere afdelinger er et hostet omstillingsbord en god idé fordi al interne samtaler mellem de telefoner som er tilkoblet det hostede omstillingsbord er gratis.

Øvrige fordele ved  Flexfone:

  • En fremtidssikker teleløsning, som aldrig bliver forældet
  • En driftsikker platform med de nyeste og mest innovative funktioner
  • Hurtig support fra din lokale forhandler eller online “Gør-det-selv”
  • Bliver I flere eller færre medarbejdere, så skaleres løsningen nemt efter jeres behov
  • Ingen binding. Vi lever af tilfredse kunder!
  • Alle medarbejdere får fuld funktionalitet til rådighed
  • I har altid jeres telefoni lige ved hånden. App, browser og bordtelefoni samlet i én løsning
  • Konkurrencedygtige priser på abonnementer

MyFone – App

Med Myfone app´en kan du nemt omstille et opkald, så dine kunder altid får den hjælp, de har brug for. Omstillingen foretages nemt og hurtigt, og du vælger selv, om omstillingen skal foretages direkte eller overvåget.

Med Myfones overvågede omstilling giver du dine kunder en god oplevelse, da du sikrer, at din kollega er forberedt – før opkaldet omstilles.

Hvis du f.eks. har brug for en kollegas hjælp, kan du nemt tilføje kollegaen til samtalen, så I sammen kan hjælpe kunden og dermed undgår unødig omstilling.

Intelligent kontaktbog

Myfone app´ens intelligente kontaktbog kombinerer dine eksisterende kontakter med dine kolleger, så du har alle dine kontakter samlet ét sted!

Du får et komplet overblik over alle dine kontakter, så du nemt og hurtigt kan få fat på lige netop den person, du ønsker. Du kan se, hvor dine kollegaer befinder sig, og om en kollega er ledig til at modtage dit opkald.

Du kan foretage opkald eller sende beskeder direkte fra kontaktbogen, og du kan nemt tilføje en ny kontakt med kun ét klik. Dét er en intelligent kontaktbog!

Visuel Telefonsvarer

Slut med at bruge penge på at ringe op til en tastemenu for at høre dine telefonsvarerbeskeder.

Vi giver dig adgang til en overskuelig telefonsvarerindbakke, der indeholder alle dine beskeder.

Du kan nemt aflytte dem, spole frem og tilbage, slette eller ringe tilbage.

En app fyldt med funktioner

Myfone app er fyldt med smart funktionalitet, så du altid kan give dine kunder den bedste oplevelse – uanset hvor du befinder dig.

Du kan nemt skifte din Myfone profil på farten eller blot lade den automatiske tidsstyring optimere din daglige kommunikation. Tidsstyringen ændrer automatisk din profilstatus efter din Outlook-kalender, så du sikrer, at du ikke bliver forstyrret i et møde eller misser et opkald på din bordtelefon, når du er på farten.

Log nemt af og på virksomhedens køer. Den visuelle oversigt viser dig nemt, hvor mange der er i kø, og hvilke af dine kollegaer der betjener virksomhedens køer.

Mobil telefoni

I samarbejde med FlexFon kan SystemGruppen også levere og supportere mobiltelefoni.

Når mobiltelefoner tilknyttes løsningen får mobilbrugerne adgang til telefonsystemets mange funktioner. Dette kan ske via Myfone mobile app eller via koder.

Flexfone har en målstæning om at give kunderne den højest mulige tilgængelighed, fleksibilitet og brugervenlighed. Derfor er det altafgørende, at benytte et netværk, der fuldt ud understøtter den værdi som FlexFone skaber for kunderne – uanset tid og sted.

FlexFone har derfor valgt TDC som netværksleverandør, da kunderne skal have den bedste oplevelse, uanset hvor i Danmark de befinder sig. FlexFone kan derfor garantere kunderne en netværksdækning på 99,5 % fra Skagen til Gedser.

TDC optimerer løbende deres netværk med den nyeste 4G teknologi, så vores kunder altid har en hurtig og stabil internetforbindelse.

Skype For Business

Skype for Business er integreret med Flexfone, hvilket betyder, at Skype for Business fungerer på lige fod med både Myfone.dk og Myfone app´en. Derfor kan vi nu tilbyde dig en endnu stærkere kommunikationsløsning, som giver din virksomhed og medarbejdere et ekstra lag af funktionalitet. Uanset om målet er optimeret kundeservice, øget effektivitet eller et bedre samarbejde mellem  medarbejdere, afdelinger og virksomheder – så får du med Flexfone og Skype for Business værktøjet til at opnå netop det!

Skype for Business bør betragtes som en integreret kommunikationsenhed, som du kan bruge på lige fod med din mobil, bordtelefon og Myfone. Du skal blot downloade Skype-klienten på din PC eller Mac, og så er du i gang.

Med Skype-klienten kan du ringe til både interne og eksterne kontakter. Du kan også chatte med dem, og hvis du ønsker, kan du vælge at holde et online møde med skærm- og fildeling.

© Copyright - SystemGruppen